2 Kasım 2014 Pazar

Yapılacaklar Listesi


Eğer oralarda blogumu takip eden biri varsa önce ona özel olarak merhaba sonra da kalan herkese.

Bu blogu sadece ders notu paylaşımı yapmak için açmadığımı daha önce belirtmiştim. Son paylaşımlar blogun bu yöne doğru kaydığını gösteriyor. Biraz blogumun içeriklerinde değişiklik yapmak istiyorum. Bu konuda fikri olan benimle paylaşabilir. İster yorum yapın isterseniz de e-posta atın: yasar_ulukanoglu@hotmail.com


Perşembe günü (06.11.2014) askere gideceğim arkadaşlar. Dönene kadar blogda yeni paylaşım yapma ihtimalim çok düşük. Çarşı iznimde fırsat bulabilir miyim bilmiyorum. O yüzden blogda paylaşmayı düşündüğüm dosyalar askerliğimin bitmesini beklemek zorunda kalacak. Bu yazıyı yazmamdaki amaç da bu bekleyecek dosyalardan bahsetmek.

Öncelikle Sesli Kitap arşivimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Daha önce çok küçük bir kısmını buradan paylaşmıştım. Çok daha fazlası beklemekte.

Bir diğer bekleyen fikir ise elimdeki Hızlı Okuma ile ilgili programları paylaşmak. Gittiğim kursun hocasından aldığım bazı programların üstüne ben de eklemeler yaptım. Asker dönüşü onu da paylaşacağım sizlerle.

Bir diğeri ise daha ilk yazımda belirtmeme rağmen henüz ilgili hiçbir paylaşım yapamadığım Tarsus hakkında. Tarsus memleketim olmanın yanında benim aşık olduğum bir şehir. Bu şehir hakkında size anlatacak o kadar çok hikayem var ki...

Şimdilik aklımda olan son konu ise burayı bir Günlük ya da Dünlük olarak kullanmak. Genelde yaşadığım ilginç şeyleri aynı gün yazma fırsatımız olmuyor. O yüzden yazdıklarım günlük olmaktan çok dünlük olarak kalıyor.

Blogum için şimdilik hedeflerim bunlar.

Tahmini Mayıs ayı gibi tekrardan paylaşımlara başlarım arkadaşlar.

Hepinize bol paylaşımlı günler.
Yaşar Hoca askere gider.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder