24 Nisan 2015 Cuma

Merhaba




















Güzel bir Akdeniz sabahından hepinize günaydın arkadaşlar. Ben askerdeyken gerek attığınız maillerle gerekse blog'a olan ilginiz ile beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim. Vatani görevimi tamamladım. Artık biraz dinlenip öğrencilerime kavuşacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. Bu süre zarfında fırsat buldukça paylaşımlar yapmaya başlayacağım. Öncelikle ders notlarını paylaşmayı düşünüyordum ama altı ay ara verdikten sonra notlarımı tekrardan düzenlemem gerekeceği için bir süreliğine sesli kitap, hızlı okuma programları ya da öğretmenlerin işine yarayacak başka programlarla açığı kapatmayı planlıyorum.

Birazdan 10 öykülük sesli hikaye ile paylaşımlara başlayacağım.

Hepinize ilginizden dolayı tekrardan teşekkür ederim.

Yaşar ULUKANOĞLU
yasar_ulukanoglu@hotmail.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder