7 Ocak 2016 Perşembe

30 Yıl Sonrasına Mektup Yazdık

Bugün ders sırasında aklıma gelen bir etkinliği sizinle paylaşmak istiyorum arkadaşlar. Öğrencilerimle "kendini tanımak" üzerine konuşurken kendimize mektup yazmak aklıma geldi. Öğrencilerimden 30 yıl sonraki kendilerine mektup yazmalarını istedim. Çok etkileyici örnekler olduğu gibi beni üzen ve burada paylaşamayacağım bazı örnekler de oldu.

Yazının sonuna mektuplardan birkaç tanesini taratarak ekledim. Üzerine tıklayıp büyüterek daha rahat okuyabilirsiniz.

İnsan derdini başkalarına çok rahat anlatabiliyorken kendisine anlatırken o kadar da rahat olamıyormuş. Başkasına kolaylıkla mektup yazabilecek iken kendi kendimize konuşurken zorlanıyormuşuz. Öğrencilerim sadece mektup yazdıklarını sansalar da aslında çoğumuzun yapamadığını yaptılar. En içten hallerini mektuplara yansıttılar.

Sizden ricam öğrencilerimin yazım hatalarına dikkat etmeden ne anlatmak istediklerini anlayabilmeniz.

Umarım hepsi hayal ettikleri geleceği yaşayabilirler.




2 yorum :

  1. Hocam çok güzel bir çalışma yaptırmışsın. yüreğine sağlık. ilk fırsatta ben de böyle bir çalışma yaptıracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize ve sizin de yapacak olmanıza çok sevindim hocam. Ortaya güzel mektupların çıkacağına eminim.

      Sil