13 Ocak 2016 Çarşamba

Kitap Kurdu Belgesi

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlerle başka sitelerden indirip düzenlediğim "Kitap Kurdu Belgeleri"ni paylaşacağım.

Okulumuz kütüphanesini geçen yıla göre daha aktif kullanmaya ve kullandırmaya başladım. Dolayısıyla çok sayıda öğrencim resmen kitap kurduna dönüştü. İki aylık sürede 20'den fazla kitap okuyan öğrencim 30'a yakın.Ben de öğrencilerimi hem daha da teşvik etmek hem de ödüllendirmek için Kitap Kurdu Belgesi vermeyi düşündüm.

İnternette çok sayıda örnek var ama çoğu bana göre fazla basit geldi. Ben de bulduğum bazı belgelerde düzenleme yaparak az da olsa istediğim düzeye getirdim. Belgeler word formatında olduğu için üzerlerinde istediğiniz gibi değişiklik yapabilirsiniz.

Umarım siz de beğenir ve kullanırsınız.

Bol kitap okuyan öğrencilerle dolu günlere...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder