19 Nisan 2016 Salı

8. Sınıf Kazanım Testleri (Niğde MEM) - Güncellendi: 19.04.2016



Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 8. sınıflar için kazanım testleri hazırlamış. İlk 6 sayı kitapçık şeklinde, sonraki 6 sayı ise her ders için ayrı ayrı olarak düzenlenmiş. Doğal olarak son 6 sayının sadece Türkçe testlerini indirdim. Diğer testleri indirmek isteyenler için ya da yeni sayıları takip etmek isteyenler için aşağıda bağlantı adresini paylaşıyorum.

NİĞDE İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Yayınlanmış olan 12 testi indirip düzenledim. İndirmek isteyenler aşağıdaki indir yazan kısımdan indirebilirler.

***Ekleme***

13. sayı da dosyaya eklenmiştir.

***Ekleme***

14. sayı da eklenmiştir.

***Ekleme ve Düzenleme***

Testler ve cevap anahtarları ayrı klasörlerde daha düzenli olarak eklenmiştir. Eksik olan 7. ve 8. sayıların cevap anahtarları da eklenmiştir.

***Ekleme***

Paylaşılmış olan bütün testlerin cevap anahtarları da eklendi.


2 yorum :

  1. Sayın Hocam paylaşımlarınız ve TEOG'la ilgili katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim hocam. Faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana.

      Sil